Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ: ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!

Αγαπητοί Κύριοι…

Είμαι κάτοικος Μελιγαλά εκ γενετής. Έχω τρία θύματα των ορδών του Άρη Βελουχιώτη στην ηρωϊκή Πηγάδα. Πάω στο μνημόσυνο κάθε χρόνο από μικρό παιδί. Φέτος, ξεκίνησα αμέριμνος μαζί με τη γυναίκα μου και το παιδί μου κι έπεσα σε μπλόκο! Αστυνομικοί ξένοι προς την περιοχή, αφού μας έψαξαν (και το μικρό παιδί!), άρχισαν τις ερωτήσεις: από πού είμαστε, που πάμε, γιατί πάμε, αν έχουμε θύματα στην Πηγάδα, αν έχουμε ξαναπάει άλλη φορά και τέλος αν είμαστε της Χρυσής Αυγής.  
 
Η κακοβουλία των οργάνων (σίγουρα όχι της τάξεως!) φάνηκε από το γεγονός ότι την ώρα που με «ανέκρινε» ο επικεφαλής, άλλος αστυνομικός...
είπε στην 6χρονη κόρη μου: «τι κοιτάς μωρή;». Το παιδί τρόμαξε κι έβαλε τα κλάματα, εγώ είναι αλήθεια ότι εκνευρίστηκα πολύ από την όλη κατάσταση και χωρίς να πω άλλη κουβέντα πήρα τη γυναίκα και το παιδί και φύγαμε, με σκοπό να πάω από άλλο δρόμο. Πέφτουμε σε άλλο μπλόκο! Για να μην πολυλογώ, έκανα μεταβολή, γύρισα στο σπίτι, άφησα τη γυναίκα, το παιδί και το αυτοκίνητο και πήγα στην Πηγάδα με τα πόδια (2 χιλιόμετρα δρόμος…), μέσα από χωράφια. Ειλικρινά, ποτέ στη ζωή μου δεν περίμενα ότι θα ερχόταν μέρα  που η αστυνομία θα μου απαγόρευε να τιμήσω τη μνήμη των συγγενών μου! Και μάλιστα η αστυνομία του Σαμαρά…

Τα ίδια συναισθήματα έχουν και όλοι οι κάτοικοι της περιοχής και καλό θα είναι να μην ξαναπατήσει εδώ ο προδότης Σαμαράς, ούτε άλλος προδότης από το πουλημένο κόμμα του, γιατί θα περάσουν δύσκολες ώρες…

ΥΓ: Βράζουν οι κάτοικοι, βράζουν και οι επαγγελματίες του Μελιγαλά. Από το 2012 που μπήκε η Χρυσή Αυγή στη βουλή κι έρχεται πολύς κόσμος στον τόπο μας για την τελετή, οι επαγγελματίες της περιοχής περιμένουν πως και πως την ημέρα αυτή για να βγάλουν κάποια έξοδα και να «βουλώσουν τρύπες». Τους κατάστρεψε κι αυτούς ο Σαμαράς που δεν άφησε τον κόσμο που ήρθε από άλλες μεριές να μπει στην πόλη!

Γιώργος