Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Ουρανία Μιχαλολιάκου: Ο Αγώνας συνεχίζεται στο Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων


Η "Ελληνική Αυγή για την Αθήνα" εξέλεξε 4 δημοτικούς συμβούλους, τους Συναγωνιστές Ηλία Κασιδιάρη, Ουρανία Μιχαλολιάκου, Χρίστο Γούδη και Δήμητρα Βελέντζα.


Η Συναγωνίστρια Ουρανία Μιχαλολιάκου έστειλε το κάτωθι μήνυμα: "Αγαπητοί φίλοι και Συναγωνιστές, θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε εκλέγοντας με δημοτική σύμβουλο. Σας ευχαριστώ και σας τιμώ που δεν πιστέψατε στα ψέματα τους και που στο πρόσωπο μου είδατε το πρόσωπο του αιχμάλωτου πατέρα μου.

Βγάζοντας με πρώτη δείξατε το πόσο πολύ πιστεύετε τόσο στο Κίνημα όσο και στον Αρχηγό μας. Σας ευχαριστώ θερμά λοιπόν που στο πρόσωπο μου είδατε ένα νέο παιδί με καθαρά χέρια. Ένα παιδί γεμάτο όρεξη και ελπίδα για μια Χρυσή Αυγή του ελληνισμού. Θα κάνω ότι μπορώ για να κριθώ άξια της εμπιστοσύνης που μου δείξατε.

 Ζήτω η Νίκη!"